سیندرلا=دخترا


نقش دل

تمام (پرانتز) ها را میبندم...رفتنت...توضیح اضافی نمیخواهد..♥

خیییلی دوست دارم جا سیندرلا بودم اگه این فیلمه رو دیده باشید منظورمو خوب میفهمید.

   حس خوبی داره وقتی یه کسیو داشته باشی که نمیدونی کیه اما دوسش داری.حتی یه بارم ندیدیش

اما برا دیدنش لحضه شماری کنی.(وقتی بت اس میده بگه کجا بودی الان قرن هاست باهم حرف نزدیم بعد شما

بگید ما که امروز صبح با هم حرف زدیم .و ج اس بیاد و طرف بگه من نمیتونم راجب تو فک نکنم)

حس قشنگیه وقتی یکی اینجوری بهتون بگه نههه.؟

نترسی از اینکه شاید وقتی ببینمش اون کسی نباشه که انتضارشو داشتی.

اما یهو وقتی میبینیش میبینی فرا تر از اون چیزیه که فکرشو میکردی.و عاشقش میشی

اما این داستانا یه هدفن نه برا پیدا کردن شاهزادتون برا رسیدن به رو یا هاتون.زندگی زیباس هر جوری که بهش نگا

کنی.من دوست دارم تک باشم مثل سیندرلا و داستان های دیگه که از خواندنشون یا دیدن فیلماشون لذت میبریم

دوست دارم جوری زندگی کنم که از من الگو بگیرن.دوست دارم زندگی پ هیجانی داشته باشم.دوستان پای هر

شیطونی داشته باشم بدن ترس اما همهیشه ادما همه چیو با هم ندارن من دوستان ایجور یندارم اما سعی

میکنم بجا اینکه دوستانم برا خاطره بسازن خودم برا خودم خاطره بسازم.و تک باشم

 

 



|چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,| 17:32|فائز |

MiSs-A